Úspory.cz >> Povinné ručení Bugatti
ve spolupraci s

Otevíráme pro vás Srovnejto.cz za 5

Na zabezpečené stránce vám srovnáme nabídky hypoték.

Přejít hned

Ušetřete na povinném ručení

Porovnejte nabídky pojišťoven a ušetřete až 50 % Chci levnější povinné ručení

Nověvýhodný balíček POV + HAV

Povinné ručení Bugatti

Jak vybrat povinné ručení pro Bugatti?

Stali jste se právě pyšným vlastníkem vozidla Bugatti? Pak nezapomínejte na své povinnosti a své nové vozidlo si řádně a dle zákona pojistěte. Povinné ručení není nutným zlem, který Vám nařizuje zákon, ale Vaše vozidlo a tím pádem i Vás chrání před nepříjemnými důsledky škod, které můžete způsobit provozem svého vozidla i Vy. Porovnejte si povinné ručení na našich stránkách a ušetříte!

 

Bugatti

Zakladatel této známé automobilové značky Ital Ettore Bugatti navrhl svůj první vůz již ve svých devatenácti letech. Stalo se tak v roce 1901 a na italském veletrhu v Miláně za něj dokonce obdržel významné ocenění. Vozidlo tehdy koupil baron de Dietrich z Niederbronnu, který se také stal Bugattiho hlavním sponzorem. Bugatti poté pracoval jako automobilový konstruktér pro řadu automobilových výrobců, až si v roce 1909 konečně založil svou vlastní firmu a první továrnu otevřel v Alsaském Molsheimu. Společnost nazval po sobě.

Hned na počátku se mu podařilo získat potřebný kapitál pro výrobu deseti vozidel a pěti letadel. Prvním vozidlem, který vyrobil pod svou značkou, byl model Bugatti Type 13 v roce 1911. Tento model zvítězil ve stejném roce ve Velké ceně Francie, kde porazil silnější konkurenční značky. Tento významný úspěch byl příčinou prodeje více jak 2 000 kusů tohoto modelu.

V 50. letech byla však výroba vozidel značky Bugatti nečekaně ukončena a znovu vzkříšena byla až o 40 let později v 90.letech. Prvním modelem nové éry této značky byl moderní sportovní vůz Bugatti EB110. V roce 1998 Bugatti odkoupil automobilový koncern Volkswagen Group, který pokračoval v úspěších obnovené značky. V roce 1999 na trh vstoupil skvělý sportovní vůz Bugatti Veyron, který se okamžitě stal hitem a vyráběl se až do roku 2004. Ve své třídě byl nejrychlejším vozidlem, který mohl dosáhnout rychlosti neuvěřitelných 431 kilometrů za hodinu.

Bugatti během posledních let nepřišel s žádným novým modelem, ale delší dobu se hovoří o návrhu a vývoji čtyřdvéřového modelu Bugatti 16C Galibier, který by měl vstoupit na trh v roce 2015.

 

Modely vozidel Bugatti

  • Bugatti EB110
  • Bugatti Veyron

 

Chci levnější povinné ručení