po – pá 9:00 – 17:00
735 766 018
Úspory.cz >> Časté dotazy klientů a jejich odpovědi

Proč si vybrat právě nás?

Jakým způsobem převést číslo od stávajícího operátora?

Opouštěný operátor Předplacená karta Mobilní paušál
T-Mobile Výpověď můžete podat prostřednictvím automatického hlasového systému na čísle 4603.
V kterékoli značkové prodejně T-Mobile.
Písemnou formou na adresu T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4.
V kterékoli značkové prodejně T-Mobile.
Telefónica O2 Výpověď můžete podat prostřednictvím infolinky *88.
Můžete poslat SMS (z Vaší SIM karty O2) ve tvaru CVOP PUK na číslo 999111.
Písemnou formou na adresu Telefónica Czech Republic, a.s., Centrum péče o zákazníka, P.O. Box 164, 130 11 Praha 3.
V prodejně O2.
Vodafone Můžete zavolat na číslo *077 (k tomu potřebujete heslo do hlasové samoobsluhy). Písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Vinohradská 167, 100 00 Praha 10.
Ve značkové prodejně Vodafone.
Máte telefonní číslo u virtuálního operátora? Informace ohledně výpovědi naleznete na jejich webových stránkách. Pokud máte předplacenou službu (SIM kartu na kredit), tak je nutné, abyste měli kredit v kladné výši.

Jak často je možné měnit tarif?


 Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
 Kompletní ceník našich služeb ve formátu PDF naleznete zde.
 Všeobecné obchodní podmínky ve formátu PDF naleznete zde.
 

Porovnejte si další produkty a ušetřete ještě více

Peníze

Pojištění

Hypotéky

Energie

Mobilní tarify

Poptávka

Slevy

Aktuality

Návody