Podle generálního ředitele České podnikatelské pojišťovny Jaroslava Besperáta můžeme v letošním roce očekávat stagnaci pojistného trhu. U povinného ručení i havarijního pojištění byl zaznamená lehký pokles. Ceny povinného ručení klesají poslední dva roky, letos byl pokles minimální. U havarijního pojištění je hlavní příčinou to, že lidé šetří, a pojištění si jednoduše neuzavírají.
Pojišťovny se snaží o individuální přístup
Pojišťovny se snaží ke klientům přistupovat více individuálně a jednotlivé produkty přizpůsobit na míru. Pojištění je neustále rozšiřováno a klientům jsou nabízeny další a další služby. I přes stále více propagované možnost online uzavírání pojištění, lidé stále dávají přednost osobnímu kontaktu. "Internet stále zůstává okrajovým prodejním kanálem. Lidé preferují osobní kontakt. A nic na tom nemění ani skutečnost, že při využití internetu mohou získat zajímavou slevu na pojistném," podotkl Besperát.
Náš tip: “Nečekejte na zdražení povinného ručení a najděte si nejlevnší povinné ručení na Úspory.cz.”
Povinné ručení zdraží až o deset procent
Po letech neustálého zlevňování sazeb pojišťovny začaly zdražovat. Již v letošním roce některé pojišťovny zvedly sazby přibližně o tři procenta. Větší zdražování je ale plánováno v příštím roce, když začne platit nový občanský zákoník. Ten se zvýšením nákladů pojišťovnám na odškodnění zdravotní následků společně se zavedením odvodů pro financování hasičů je příčinou zdražení povinného ručení.
Probíhá přesměrování
V případě, že nedojde k přesměrování klikněte zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se
na nich
lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu
přímo pro
Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Elephant Orchestra, s.r.o. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu,
bezpečnosti nebo
funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na
stránkách
chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe
orientovali. Tyto
cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i
mimo naše
stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které
Vás
nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete
kdykoliv
odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka
odešle do
Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek,
jejich rozvoji
a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše
činnosti
při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci
podvodného
přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé
znovu
zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim
preferencím a
požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich
funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových
stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom,
odkud
přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob
využívání
webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení
nabízené
reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů
třetích stran,
hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce,
výpočet
kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.