Úspory.cz >> Internet jako zdroj levných nákupů. Pozor ale na rizika
ve spolupraci s

Otevíráme pro vás Srovnejto.cz za 5

Na zabezpečené stránce vám srovnáme nabídky hypoték.

Přejít hned

Opravdový boom slevových portálů proběhl před několika lety. Ačkoli už hodně odborníků předpovídalo, že zájem o internetové slevy postupem času opadne, zatím to tak příliš nevypadá. Nabídka slev na internetu je opravdu pestrá. Vedou samozřejmě restaurace, wellnes centra a další služby, se slevou si však můžete třeba i koupit kafe, nebo lístek do divadla.

Při procházení slev je vhodné zvolit některou ze dvou strategií. Můžete procházet své oblíbené slevové portály jeden po druhém a vybírat, co zrovna potřebujete. Nebo využijte tzv. agregátorů (například Skrz.cz nebo Slevydnes.cz), které nabídky slevových portálů sdružují. Hlavní přidanou hodnotou agregátorů slev je hlavně rychlé hledání – nabídky jsou zde často přehledně rozděleny podle oborů.

Pamatujte na rizika

Využitím slevového portálu můžete získat zajímavé služby za skvělou cenu. Platí to zejména pro nabídky různých zájezdů a pobytů na horách či v lázních. S internetovými slevami jde však ruku v ruce i určité riziko. I zde totiž platí známá poučka „důvěřuj, ale prověřuj.

Vždy je například dobré si zjistit, zda je vámi vyhlédnutá sleva reálná. V případě třeba wellnes pobytu se podívejte na web a ceník daného wellness centra. Můžete totiž zjistit, že sleva na slevovém portálu ve skutečnosti žádnou slevou není a klasická objednávka vás vyjde levněji. To samé platí pro restaurace.

V případě restaurace je také možné, že pro obsluhu budete jen zákazník druhé kategorie. Obsluha restaurace má přece jen raději zákazníky, kteří platí penězi a ne voucherem ze slevomatu. A mimochodem, všimněte si, že opravdu špičkové restaurace nikdy na slevových portálech neinzerují…

A nakonec pečlivě zvažte, zda je pro vás slevová nabídka opravdu atraktivní i jinak než jen tím, že stojí málo. K čemu je vám hamburger za 50 Kč, když na něj už nemáte chuť? I sami provozovatelé slevových portálů potvrzují, že jistou část zakoupených voucherů lidé nakonec vůbec nevyužijí.