Na festivalu tak nebude možné platit v hotovosti vůbec. Návštěvníci si předem nabijí speciální RFID čipové náramky, které budou fungovat stejně jako platební karta. Nabití bude možné přes PayPal, převodem na účet nebo na místě platební kartou či hotovostí. Pokud návštěvník kredit na akci nevyčerpá, bude mu po ukončení akce přebytek vrácen na jeho bankovní účet.
„Zavedení této technologie nás stojí několik jednotek milionů, na druhé straně to vyvažují přínosy v úspoře určitého typu nákladů a podle zkušeností z ostatních akcí cca o 20 procent vyšší hrubé tržby. Nemyslíme si, že jdeme do něčeho, co nám automaticky vydělá více peněz. Když se zeptáte "proč tedy?", tak kvůli novým možnostem, které nám to otevírá. Zde narážím na možnosti angažovanosti partnerů do opravdu inovativních aktivací a prezentaci před návštěvníky, stejně tak do našich vlastních her," uvedl Michal Šamánek, jeden z pořadatelů akce.
Tyto platební náramky jsou založeny na tzv. RFID čipu, který je pasivní a identifikuje jej magnetická membrána. Databáze po přiložení náramku odpoví, zda má návštěvník povolený vstup a dostatečně vysoký kredit pro platby.
Největší přínosem pro návštěvníky festivalu bude jednoznačně zrychlení obslužnosti. Dle pořadatelů by měl být jeden návštěvník u pivního stánku v průměru obsloužen za jednu vteřinu oproti současným 30 sekundám. Platební náramek rovněž umožní zapojit návštěvníky do různých her i sociálních síti. Díky možnosti nahrazení ztracených náramků to také znamená větší bezpečnost pro účastníky festivalu.