Pořídit si vlastní bydlení není dnes nic nemožného ani tehdy, nemáte-li dost vlastních prostředků. Řešením je totiž speciální úvěr na bydlení - hypotéka. Hypotéka je typ účelového úvěru, který určen pouze pro financování nemovitosti.
Jak hypotéka funguje
Hypotéční úvěr neboli zkráceně hypotéka je dlouhodobý úvěr s výhodnými podmínkami, které jsou zaručené zajištěním úvěru nemovitostí. Nemovitostí, která je k jištění použitá, může jakákoliv nemovitost na území ČR včetně kupované. Hypotéku poskytují banky a nebankovní společnosti zabývající se poskytováním úvěrů.
Na co vše je možné využít hypotéku
Hypotéku je možné použít nejen ke koupi nemovitosti, ale také k výstavbě, rekonstrukci či modernizaci, ke koupi podílu nemovitosti za účelem vypořádání spoluvlastnických či dědických nároků a také za účelem splacení předchozích úvěrů použitých k investici do nemovitosti.
Neustálé střídání pronájmů mě pomalu přestávalo bavit, až jsem se rozhodl pro koupi menšího bytu. Podařilo se mi sehnat krásný byt za velmi výhodnou cenu a díky www.uspory.cz i super hypotéku. Musím uznat, že ve vlastním se bydlí mnohem lépe. Chci také půjčku
Petra V., Ostrava
Je to pár měsíců, co jsme se s manželem rozhodli vzít si hypotéku a konečně si pořídit vlastní bydlení. Díky webu www.uspory.cz jsme našli výhodnou hypotéku přesně podle našeho přání. Hypotéka byla vyřízená opravdu rychle a dnes už bydlíme ve svém. Chci také půjčku
V případě, že nedojde k přesměrování klikněte zde.
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se
na nich
lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu
přímo pro
Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Elephant Orchestra, s.r.o. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu,
bezpečnosti nebo
funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na
stránkách
chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe
orientovali. Tyto
cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i
mimo naše
stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které
Vás
nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete
kdykoliv
odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka
odešle do
Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek,
jejich rozvoji
a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše
činnosti
při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci
podvodného
přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé
znovu
zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim
preferencím a
požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich
funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových
stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom,
odkud
přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob
využívání
webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení
nabízené
reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů
třetích stran,
hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce,
výpočet
kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.